söndag 21 juni 2015

Resumé av mitt liv som läsare


Bilden har inget med inlägget att göra utan visar bara en del av våra gigantiska rabarber.


Det kanske inte är någon som vill läsa det här? Att döma av mottagandet på det förra inlägget, som inte fick en enda kommentar och gav färre besökare än tidigare.

Hm. Jag som skulle tyckt att det var lite kul att läsa liknande redogörelser från er andra bloggare. Misstänker att jag tänkte lite fel, det här kanske är för introvert? Jag tror jag skippar fortsättningen - när, var. hur och vad jag läste som 25-, 30- 35-, 40- och 45-åring. Fokuserar på recensioner istället, det är ju det jag har bloggen för!

Men jag kan konstatera att min läsning åkt berg-och-dalbana under mitt vuxna liv, för periodvis har jag knappt kunnat läsa alls. Tre små barn som aldrig behövde sova var rätt knäckande på många vis.. Nu är barnen så stora så de får sköta sig själva medan mamman sitter försjunken i en god bok.
//Joelinda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar