fredag 18 januari 2013

Google vs Microsoft



Tjohooo! Bilderna är tillbaka! Efter att Googles Blogger och Blogspot har krånglat i tre veckor - och de ÄNNU INTE har fixat buggen så börjar jag och många andra runt om på jordklotet undra om det inte är MED FLIT som de ställt till det för alla oss som använder Internet Explorer.

När man går in för att felanmäla kan man naturligtvis inte göra det, utan hänvisas till forum där andra irriterade användare svarar på frågorna. Servicen är ungefär noll och kommunikationen obefintlig. På klagomålsforumen är de totalt nedlusade med inlägg från folk över hela världen som är fly förbannade på att man inte kunnat importera bilder via Internet Explorer in i bloggen. Känns lite misstänkt att deras eget Google Chrome funkar - som jag mot min vilja har installerat nu - men inte värsta konkurrentens system...

Nu ska jag i alla fall få in mina egna personliga bilder i bloggen igen. Förhoppningsvis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar